Dades personals


libretto de Tosca any 1899

dissabte, 23 de febrer del 2008

LUCREZIA BORGIA


La nostre germana, Estrella, en la seva web: http://www.estrellaesteve.com/ comenta les seves emocions després d'asistir a la versió concert, al Liceu, de Lucrezia Borgia, amb Edita Gruberova.
Segons sembla a estat una de les grans nits del Liceu. Aquest entusiasme de la nostre germana, es el mateix que varem tenir el 19-12-1970 al Liceu, amb una Montserrat Caballé... INCREIBLE.
aixó va fer augmentar la nostre devoció per una de les mes grans veus de tots els temps.........

MONTSERRAT CABALLÉ
Posted by Picasa

2 comentaris:

Estrella ha dit...

es de suposar que a aquestes hores ja hi haurá qui dirá que si aquella nota, o aquell vibrato.... bajanades!

ohneschatten ha dit...

Jo hi vaig ser, i sí, va ser una nit d'aquelles que es viuen poques vegades avui en dia. Però jo em vaig sentir com un extraterrestre enmig d'aquells aplaudiments dirigits a una senyora que va cantar molt bé, a la seva manera, però que en cap moment va interpretar la Lucrezia de Donizzeti.