Dades personals


libretto de Tosca any 1899

diumenge, 17 de gener del 2010

NO ESTEM EQUIVOCATS.

 

 


Quan questionem al Sr. Matabosch.(director artistic del Liceu),per el recolçament que fa a Calixto Bieito i altres.......
NO ESTEM EQUIVOCATS, Vos demanem que amplieu el editorial que hem posat de una revista de solvencia com es OPERA ACTUAL.
donen la seva opiniò de aquestes direccions escèniques que lamentablement nomes es recolsen en la ignorància operistica del public de avui en dia. En la mateixa revista i en el apartat de Critica, Fernando Sans Rivière, fa una critica de IL TROVATORE, que es va representar en conmemoraciò dels 10 anys del nou Liceu. Sintetizant, diu LAMENTABLE IL TROVATTORE i sobretot si era per una celebraciò tan important. Nosaltres afegim ¿important per qui?. Si es per el public,es merexia alguna cosa millor, ara be si es per Ells mateixos,qualsevol cosa lis val,nomes necesitan els seus Adlàters que els aplaudeixin.
Posted by Picasa

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pocos titulos son dignos, de un Teatro como el Liceu, en la nueva Temporada 2010-2011.

Lo de los innombrables ya es de juzgado de guardia.Se van a dar con un canto en los dientes los Srs.Matabosch y Marco, y las Administraciones no les sacarán las castañas del fuego con la que está cayendo con lo de la crisis y por consiguiente con la reducción de las recaudaciones de impuestos.
En Septiembre se verá la ecatombe, desgraciadamente.